Friday, December 26, 2008

Friday Freebies: #001



Quack Quack Desktop Wallpaper

Ducks are so cute that you want to have them
as your desktop wallpaper. And now you can!

Every Friday, I'll be giving out freebies,
wallpapers and such for ya'all to download and use.

Yehaa for Friday Freebies!

1024 x 768
1280 x 800
1280 x 1024

Click on the suitable resolution for your desktop above,
save the image to your computer.

As requested by Syarifah Hadli
I have changed the background color of the wallpaper from green to black.



Black Quack Quack Desktop Wallpaper

1024 x 768
1280 x 800
1280 x 1024

Click on the suitable resolution for your desktop above,
save the image to your computer.

Done? You are now ready to fancify your desktop!

With much love,
Pously Naie

17 comments:

  1. macam mana dengan mereka yang pakai widescreen?

    hanya memberuang dengannya (just bear with it)?

    =)

    ReplyDelete
  2. agak2 la kn.. kalau laki bejambang cm aku letak wallpaper yg ko buat ni, budak2 opis gelak tak??? kalau ko ckp tak gelak, aku donlod nih...
    da nk click nih... ayooo

    ReplyDelete
  3. @Zaini

    Hang on, I just realized that people have bigger and wider screen these days! Let me add up more sizes, thanks!

    Jangan memberuang, tak cantik, nanti cam pecah-pecah, like euw, kualiti itu penting!

    @Qarmadharma

    Hahaha. Aku rasa diorang pon akan nak. Haha, lakukan pembaharuan! Pedulikan tawa mereka, mereka hanya iri hati melihat itik yang comel di skrin anda.

    ReplyDelete
  4. @n u r i d r i n

    Thanks. Harap-harap dah cukup resolution untuk wallpaper, rasanya ini yang kebiasaan orang guna.

    ReplyDelete
  5. This is so fucking cute lah wey.
    Can you do it in black? Cus I kinda like the way the yellow duck looks against the black color in the background.

    Uuuu. Gila demanding aku.

    ReplyDelete
  6. yeah agree with Syarifah Hadli. Macam ada sikit sakit mata lah.

    Kalau background hitam ok lagi kot. Or turqoise pun ok.

    Just a suggestion.

    ReplyDelete
  7. @ielamorry

    thanks

    @Syarifah Hadli

    Okay, aku dah try preview tadi, memang cantik hitam, nanti aku buat aku khabaq kat hang. Nak buat senang, nak upload dan link tu yang renyah sket. Nanti aku buat na.

    @Ladynoe

    Thanks, aku pon rasa turqoise cantik. Ala water-water gitu.

    @ojamoja

    I love you! Muuuwaaahhssss.

    ReplyDelete
  8. wow. sangat teruja !

    tiba2 rasa desktop lebih cantik dari biasa.

    terima kasih !

    ReplyDelete
  9. Pously!

    Thanks a lot for the wallpaper. Aku dah bosan betul asyik-asyik background Vaio yang skema gila ni. Nak letak gambar lain, tak menarik.

    Itik pun jadi lah.

    Thanks again!

    ReplyDelete
  10. Lepas ni buat dekstop gambar Matthew si kucing lak boleh tak?

    ReplyDelete
  11. betul betul sukung. nak mat ngn lalat nya itu. kiut gile.

    ReplyDelete
  12. wohooo..wallpaper!!! ini yg dinanti-nantikan selama ini. pas ni boleh wat label pously naive ni. nono

    nak gak mat ngan es tu!!!

    ReplyDelete
  13. haha.. teringat itik iklan Digi la plak huhu...

    ReplyDelete
  14. :)
    hey, just dropping by to say...

    the black quack quack is so cute! :D

    ReplyDelete